Köp- & Användningsvillkor
För mig är det viktigt att du känner dig trygg när du väljer att handla online. Jag har därför valt att erbjuda endast beprövade och säkra betalningsalternativ. Läs nedan om Hälsotrims köpevillkor. /Kristin
Uppdaterad 2022-06-16
Vänligen läs igenom detta:
1. Företagsinformation
www.halsotrim.se tillhandahålls av Hälsotrim på Bjärehalvön AB med org. nummer 556833-2398 och drivs av Kristin Nööjd.
Adress: Hälsotrim på Bjärehalvön AB, Ängelholmsvägen 263, 269 42 Båstad
E-mail: info@halsotrim.se
Telefon: 0708-20 31 21
2. Bokning
När du väljer att köpa en produkt/tjänst från Hälsotrim, t.ex. ett terminskort, så är bokningen bindande. Du ingår ett avtal om köp när du bekräftar köpet i kassan i webshopen. En bekräftelse på ditt köp skickas sedan till dig via e-post, till den adress du uppgivit.
Alla kort (intro-/termins-/års-) är personliga och kan inte överlåtas till någon annan. När det gäller träningskorten så går det tyvärr inte att ”frysa” ett kort, utan kortets giltighetstid framgår vid köpet av detta.
3. Priser
Varje produkt/tjänst anges inklusive moms i svenska kronor. I kassan ser du det totala priset inklusive alla avgifter. Hälsotrim reserverar sig mot ev. felskrivningar på hemsidan, i sociala medier och i andra kanaler.
4. Betalning
Betalning av produkt/tjänst sker genom samarbete med Stripe. Detta innebär att dina personuppgifter såsom kontaktuppgifter och orderinformation kan komma att delas med Stripe när kassan laddas, för att Stripe ska kunna hantera ditt köp. Dina personuppgifter som delas behandlas enligt Stripes egen dataskyddsinformation.
5. Personuppgiftsbehandling
För att kunna ta emot, hantera och leverera din beställning kommer Hälsotrim att behandla dina personuppgifter. All behandling av personuppgifter sker i enlighet med gällande personuppgiftslagstiftning. Du kan läsa mer här om Hälsotrims integritetspolicy (bilaga 1).
6. Ångerrätt
Vid köp som privatperson gäller LODA (Lagen om distanshandel) och du har då 14 dagars ångerrätt från den dag du genomförde bokningen, om tjänsten inte har påbörjats. Om du ångrar ditt köp vänligen kontakta info@halsotrim.se. Ångrat köp behöver alltid bekräftas skriftligen via e-post. Efter 14 dagar är bokningen bindande och återbetalas ej.
Som företagare gäller inte distansköplagen d.v.s. du har ingen ångerrätt på Hälsotrims produkter/tjänster.
7. Klagomål
Har du som kund klagomål kan dessa framföras via e-post till info@halsotrim.se eller via telefon 0708-20 31 21.
Har du frågor?
Att börja träna på ett nytt ställe kan medföra många frågor. Tveka inte att höra av dig till mig om du undrar över något!